Vélemények, információk, ajánlók a Képzési Központ munkatársainak tollából!

Tovább a képzési központ honlapjára.

Hírek

Új Dimenzió Képzési Központ a Facebookon!

 Szervezetirányítási alapismeretek (1. modul)

  • A hallgatók megismerkednek a civil szervezetek működésének, környezetének szabályozásának alapjaival
  • a jogi és szabályozási környezet alapfogalmai,
  • a szervezet típusok
  • a szervezetek és csoportok vezetésének alapjai
  • a non-profit szervezetek forrásteremtéséhez szükséges elméleti alapismeretek,
  • a legfontosabb forrásteremtési technikák, és azok megszerzéséhez szükséges kompetenciákat,
  • a forrásteremtési stratégia és akcióterv készítésének folyamata

 Internet, marketing (2 modul)

  • A hatásos üzenet megfogalmazásának követelményei a legfrissebb marketing kutatások alapján.
  • Milyen szempontokat kell figyelembe vennünk, hogy üzenetünk elérje, meghallgatásra találjon és aktivitásra sarkaljon? Hogyan segíthet az üzenet, hogy meghalljanak minket a reklámzajban? 
  • Az integrált marketing fontosságának és kritériumainak bemutatása. Az integrált tervezés folyamatának bemutatása. Célcsoport meghatározása és legjobb elérésük
  • A web 2.0 eszköztárában rendelkezésre álló eszközök (weboldal, blog, közösségi média) bemutatása, használatuk, használata a marketin tervezés során
  • CRM: a célcsoport egyedi megszólításának eszköztára. Adatbázis építése és kezelése, jogi feltételek. Hatékony hírlevél írás. A hírlevelek küldésének fő szabályai, technikai háttere.
  • Valódi esettanulmányok bemutatása és valódi esetek/problémák feldolgozása a csoporton belül

 Projekt- és kampányszervezés (3 modul)

  • A projekt- és kampánytervezés alapjai.
  • Célmeghatározás, valamint helyzet- és problémaelemzés. Paraméterek felállítása (pénzügyi, időbeli, személyi és tárgyi feltételek).
  • Döntéshozatal módja, valamint a szerepek meghatározása.
  • A főbb irányítási és koordinációs technikák bemutatása. A csapat felépítése, a munkahatékonyság növelése. A döntési, visszacsatolási- és ellenőrzési mechanizmusok kialakítása (különös tekintettel a határidők és a költségvetés tekintetében), az információáramlás biztosítása, a munka dokumentálása.
  • Megvalósítás külső feltételeinek biztosítása. A szükséges engedélyek beszerzése, hatósági ügyintézés. Kapcsolattartás a partnerekkel, önkéntesek bevonása.
  • Projekt eredményeinek értékelése. Elértük-e a célunkat, s mit gondolnak az elvégzett munkáról a célcsoport tajgai, valamint projektcsapat tagjai? Az elért eredmények és az oda vezető folyamat vizsgálata, a sikerek és hibák meghatározása, következtetések levonása.
  • Esettanulmány, jó és rossz példák bemutatása. Hogyan tanuljunk másoktól, s mások hibáiból?

 Együttműködés és kommunikáció (4.modul)

  • az emberi kommunikáció, valamint a saját és szervezetük kommunikációjának elemei, fejlesztési lehetőségei,
  • a hatékony személyes és szervezeti kommunikáció
  • Az elméleti és gyakorlati rész: egymásra épülése következtében konkrét prezentáció és tárgyalási stratégia, asszertív viselkedés
  • az emberi viselkedés pszichológiai háttere, csoportpszichológiai és -dinamikai elemek valamint a konfliktus kezelés alapvető technikái
  • az együttműködéssel érintett szektorok bemutatása
  • PR tevékenységek
  • a hagyományos kommunikációs eszközök:
  • média és sajtó, kiadványok
  • hogyan használhatjuk ingyen a médiát

A bejegyzés trackback címe:

https://ujdimenzio.blog.hu/api/trackback/id/tr985764901