Napjainkban szinte mindenki fent van a Facebook-on vagy ismer valakit, aki felhasználó a Facebook-on. Függetlenül attól, hogy szeretjük, úgy tűnik a legtöbb internet felhasználóra hatással van. Lehetőséget nyújt az embereknek, hogy elérjék egymást, még ha évtizedekkel ezelőtt találkoztak is, vagy beszéltek egymással.
Sok negatív sztereotípia ellenére egy vállalkozás tulajdonosa, egy civil szervezet nem tudja nem észre venni, az ezen a csatornán keresztül történő hirdetésben, megjelenésesekben rejlő potenciált.
Vajon mekkora forgalmat generálhat a Facebook más weblapoknak? Az USA-ban működő cég, a Compete szerint a nagy amerikai oldalak forgalmának 13 százaléka jön a Facebook-ról.
A Facebookot marketing eszköznek használni nagyszerű versenyelőny lehet – feltéve, hogy helyesen alkalmazzuk. A Facebook, Twitter Google + és egyéb közösségi oldalak többé nemcsak a tizenéves lányok délutáni szórakozásai. Egyre több vállalat, közösség, civil szervezet használja közösségi médiát, hogy online közösséget építsen szolgáltatása köré. Nem véletlen, hiszen ma egy jól kialakított céges Facebook oldal hatékonyabb kommunikációt tesz lehetővé, mint például egy hírlevél, ami gyakran azonnal törlése kerül. A kétirányú kommunikáció biztosítja, hogy a célcsoport tagok kapcsolatba léphessenek veled, illetve megoszthassák ismerőseikkel a termékedet, szolgáltatásodat szervezetedet.
Ezek a kérdéskörök kifejezetten hasznosak lehetnek civil szervezeteknek, akik számára – bár sokszor elfelejtik – a marketing ugyanolyan fontos, mint a profitorientált vállalkozások számára. A képzési központunk próbál segítséget nyújtani mindenkinek akit érdekelnek a közösségi médiában rejlő lehetősségek, képzésünk a témában 2014. április 26-án.